Polityka prywatności

I Informacje ogólne

§ 1. Definicje:
1. usługodawca – Michał Cupiał autor serwisu crm-edpo.pl,
2. użytkownik – osoba korzystająca z usług i treści umieszczanych lub przesyłanych przez usługodawcę.
§ 2. Korzystanie z serwisu crm-edpo.pl jest dobrowolne dla każdego użytkownika. Uruchomienie i korzystanie z usług serwisu crm-edpo.pl jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na postanowienia niniejszego Regulaminu.
§ 3. Administratorem danych osobowych jest SafeID sp. z o.o., ul. Bydgoska 33/18, 10-243 Olsztyn, NIP: 7393964950. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
§ 4. Niniejszy regulamin może być zmieniany przez administratora danych osobowych w razie zmiany przepisów, zmiany zakresu i charakteru oferowanych usług w serwisie crm-edpo.pl oraz w celu zwiększenia bezpieczeństwa oferowanych w serwisie crm-edpo.pl usług.
§ 5. Treści umieszczane w serwisie oraz udzielane za pośrednictwem formularza kontaktowego odpowiedzi stanowią autorskie komentarze do przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych oraz porady dotyczące proponowanych metod spełnienia obowiązujących w tym zakresie wymagań. Usługodawca nie odpowiada za ewentualne szkody związane z ich wykorzystaniem.
§ 6. W przypadkach nieokreślonych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
§ 7. Serwis crm-edpo.pl oferuje następujące usługi:
1. dostęp do porad i informacji na tematy związane z bezpieczeństwem informacji i ochroną danych osobowych,
2. formularz kontaktowy w udostępniony w celu zadania pytania merytorycznego lub przesłania prośby o otrzymanie informacji handlowej.

II Porady i informacje w zakresie ochrony danych osobowych
§ 8. W serwisie crm-edpo.pl umieszczane są bezpłatne informacje i porady na temat bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych według najlepszej wiedzy usługodawcy.
§ 9. Dostęp do porad i informacji ma każdy użytkownik bez konieczności jakiejkolwiek identyfikacji tożsamości.

III Formularz kontaktowy
§ 10. Formularz kontaktowy umożliwia bezpłatne przesłanie zapytania merytorycznego lub prośby o przesłanie oferty handlowej.
§ 11. Korzystanie z formularza jest dobrowolne i możliwe tylko gdy użytkownik serwisu wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych. Zgoda wyrażana jest przez zaznaczenie pola checkbox „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie lub w celu kontaktu ze mną” umieszczonego pod polem treści wiadomości.
§ 12. Za udzielone odpowiedzi usługodawca nie będzie żądał wynagrodzenia.
§ 13. Usługodawca zastrzega sobie prawo nieudzielenia odpowiedzi na zadane pytanie w przypadku gdy wymagałoby to znacznych nakładów pracy lub środków. O takich wypadkach usługodawca poinformuje użytkownika. W przypadku gdy użytkownik wyrazi zgodę na otrzymywanie oferty handlowej, przesłana zostanie także wycena odpowiedzi na zadane pytanie. Wycena nie jest wiążąca i nie zobowiązuje do zawarcia umowy.

IV Polityka cookies
§ 14. Serwis crm-edpo.pl może przetwarzać pliki cookies w celu identyfikacji komputera systemu operacyjnego, przeglądarki i tym podobnych informacji technicznych.
§ 15. Użytkownik może nie wyrazić zgody na obsługę plików cookies poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki internetowej, inne ustawienia traktowane będą jako zgoda na obsługę plików cookies.
§ 16. Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.
§ 17. Jeśli masz konto i zalogujesz się na tej witrynie, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone kiedy zamkniesz przeglądarkę.
§ 18. Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.
§ 19. Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.